وبلاگ آموزشی،اجتماعی مجید اَمَن پور

در این وبلاگ سعی شده است مطالب گوناگونی جهت استفاده شما کاربران در زمینه ارتباطات٬ فرهنگی و اجتماعی فراهم شود.

وبلاگ آموزشی،اجتماعی مجید اَمَن پور

در این وبلاگ سعی شده است مطالب گوناگونی جهت استفاده شما کاربران در زمینه ارتباطات٬ فرهنگی و اجتماعی فراهم شود.

وبلاگ آموزشی،اجتماعی   مجید اَمَن پور
...این وبلاگ توسط مجید امن پور، کارشناس ارشد علوم ارتباطات ایجاد شده است...

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

بررسی نقش روابط عمومی در ارتقای سطح آگاهی مخاطبان



روابط عمومی چه نقشی در ارتقای سطح دانایی و آگاهی جامعه دارد؟ در این مقاله برای پاسخ به این پرسش، ضمن ارایه برخی تعاریف در مورد روابط عمومی و اشاره به کارکردهای آن با تاکید بر عنصر اطلاع رسانی، توانایی روابط عمومی ها در ارتقای سطح آگاهی مردم از طریق برقراری ارتباط با مخاطبان در بستر رسانه ها بررسی می شود. همچنین بر مبنای نظریه هایی همچون نظریه سیستم ها و نظریه نقش واسطه ای رسانه، نقش روابط عمومی به عنوان نهاد یا بخشی از سازمان های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه که منبع اخبار و اطلاعات هستند، تبیین می شود.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۷:۳۳
مجید امن پور
VTM و آغازی بر پایانِ گسترش فیزیکی بانک


سازمانها به منظور کاهش هزینه‌ها، ارتقای کارائی و حفظ سطح قابل قبول سودآوری برای خود اقدام به کوچک سازی می‌کنند. سازمانها در اجرای پروژه کوچک سازی نباید منفعل عمل کند بلکه باید رویکردی فعال داشته باشد. در استراتژی کوچک سازی فعالانه، سازماندهی مجدد سازمان در جهت افزایش کارائی و کسب سهم بازار است اما در رویکرد منفعل، کوچک سازی تنها به واسطه وجود مشکلات مالی عدیده در سازمان صورت می پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۷:۱۵
مجید امن پور

مدیریـت ارتبـاط با مشتـری   CRM

( Customer Relationship Management )

 

امروزه با پیشرفت علم، افزایش دانش و رقابت نزدیک ارائه کنندگان کالا و خدمات در بازار، جلب توجه و اعتماد مشتری یکی از ارکان بنگاههای اقتصادی است. مشتری مداری واژه ای است که برای این کار انتخاب شده است. یکی از راههای مشتری مداری را می توان توانایی ارتباط صحیح با مشتری دانست. این کار را می توان از طریق ادغام دو علم انجام داد. اینجاست که علوم ارتباطات و مدیریت در هم تنیده شده و برای رسیدن به اهداف مشتری مدارانه به کمک صاحبان صنایع و ارائه کنندگان خدمات می آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۶ ، ۱۷:۰۳
مجید امن پور