۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۸
روابط عمومی در عصر جدید
روابط عمومی در عصر جدید
روابط عمومیها به دلایل مختلف باید بتوانند گام به گام و در عین حال با سرعتی قابل قبول، روشهای سنتی را کنار گذاشته و با استفاده از ابزار روابط عمومی الکترونیک، وظایف خود را انجام دهند و یا تلفیقی از روابط عمومی سنتی و الکترونیک را بکار گیرند؛ چرا که مخاطب امروز با مخاطب دیروز متفاوت است. مخاطبان امروزی، خود به دنبال اطلاعات رفته و منتظر دریافت اطلاعات از دیگران نیستند، بنابراین روابط عمومیها باید بتوانند با استفاده از شیوههای نوین، اطلاعات لازم مخاطب را در سریعترین زمان ممکن در اختیار وی قرار دهند.
جهت دانلود فایل متن روی دریافت فایل کلیک نمایید.
دریافت فایل
عنوان: روابط عمومی در عصر جدید
حجم: 44.7 کیلوبایت